czwartek, 17 listopada 2016

Sukieneczka

Witajcie!

Ogromnie mnie cieszy, ze do mnie zaglądacie!
Ten okres nieobecności to był dla mnie bardzo trudny czas...
Przeszłam już chyba wszystko...
Ale jak widzicie staram się nie poddawać i coś tam jeszcze od wielkiego dzwonu wykonuję.

Dziś karteczka w kształcie sukienki.
Wykonana jeszcze dla bloga sklepu Od A do Zet, z którym zakończyłam współpracę końcem września.
A szkoda, bo była to dla mnie motywacja by sie z łóżka ruszyć.
Niemniej jednak, bardzo dziękuję Kasi za cudowną współpracę!
I za to, że wytrzymałą ze mną tak długo!!!





Pudełko wykonałam sama.

Z tego miejsca bardzo pragnę podziękować przesympatycznej Eli, dzięki której tworzenie stało się o niebo łatwiejsze!
DZIĘKUJĘ!

Spotykam na swej drodze bardzo dobrych ludzi i to niezmiernie cieszy moje serce!

Życzę miłego wieczoru,
Art Soul
.

1 komentarz: