poniedziałek, 15 sierpnia 2016

Album leporello

Hej!

Przepraszam za moją nieobecność,ale czasem mam gorszy czas.

Tworzę jednak cały czas dla bloga sklepu Od A do Zet i tam możecie oglądać moje inspiracje.

Tym razem wykonałam album leporello.
Jest to mój pierwszy raz.
Wykorzystałam niesamowicie kolorowe i ciekawe papiery ze Studio75.
I wyszedł mi bardzo ciekawy albumik.

Mój jest bez zdjęć, gdyż ponieważ młodsza córka chce go sama uzupełnić.
Tak, tak, jak się zdążyliście domyślić, zaanektowała go sobie na prezent dla koleżanki.

Balon jest mojej własnej produkcji :)








Leporello idealnie nadaje się na prezent z każdej okazji!
W tak małej formie mamy możliwość umieszczenia nie tylko zdjęć, ale także życzeń, sentencji, złotych myśli czy cytatów.
I to wszystko pięknie połączyć w całość!
Zachęcam do wykonania :)
Fajna zabawa.


Życzę miłego dnia,


Art Soul

5 komentarzy: