poniedziałek, 9 maja 2016

Komunia Święta Niny

Hej, hej!

Komunie zbliżają się wielkimi krokami więc i prac o tej tematyce je dużo.
U mnie oczywiście.....exploding box.

Bardzo lubię wykonywać tą właśnie formę pamiątki, gdyż daje mi mnóstwo możliwości.
Jak wiadomo pudełko jest po to, by coś do niego schować.
I nie mam tu na myśli samych życzeń.
Nie! taka forma jest dobra dla kartki!
Tu trzeba schować coś!
Czasem niezwykłego, a czasem coś zupełnie niespodziewanego.

W moim dzisiejszym boxie skryła się księga.
Wykonana własnoręcznie.
Ozdobiona skromnie perełkami.
Sama baza boxa jest również wykonywana przeze mnie.
I wiecie co?
Czasem mi się tak marzy by mieć gotową....
Taką idealną....
I na już!

Jak wyszło? 







Przypominam o trwającym  na blogu sklepu Od A do Zet wyzwaniu z paletą kolorystyczną i zachęcam do udziału!

Dziękuję i życzę miłego dnia!

Art Soul

3 komentarze:

  1. 57 year old Environmental Tech Leeland Kesey, hailing from Winona enjoys watching movies like "Out of Towners, The" and Snowboarding. Took a trip to Barcelona and drives a Ferrari 250 GT Cabriolet. strona tutaj

    OdpowiedzUsuń