środa, 10 lutego 2016

Pierwszy album!

Dzień dobry, a raczej dobry wieczór!

Pozwolicie, ze mój blog za jakiś czas nieco zmieni swoją formę.
Nie zrezygnuję z pokazywania prac, bo nie zamierzam rezygnować z pasji!
Ale ....dodam przemyślenia.
Dotyczące przede wszystkim mojej choroby.
Ale nie nastąpi to wcześniej niż przed 1 marca.
Nie ukrywam, że po cichu liczę na to, że mnie nie opuścicie!
Dziękuję,że jesteście!!!

A teraz?
Mam zaszczyt przedstawić mój pierwszy album!!!
Po tylu latach scrapowania udało mi się robić pracę, którą miałam w planach....od  lat.
Zapraszam jednocześnie do wzięcia udziału w nowym wyzwaniu na blogu sklepu OD A do Zet!!










Wykonałam go dzięki uprzejmości mojej Kasi, która zaprosiła mnie na warsztaty do Cynki!!!
Jestem Jej niesamowicie wdzięczna!
Nie dość że zakochałam się w tej formie to jeszcze bardzo miło spędziłam czas!!!
Dziękuję!
Dobrze, że są wśród nas i przede wszystkim wokół mnie ludzie o wielkich sercach!!!!


Dziękuję i życzę miłego wieczoru, Art Soul

4 komentarze:

  1. Ciekawy i bardzo podoba mi się kolorystyka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. spodoba?jest fantastyczny! hmm zaglądać będę na pewno zasmuciła mnie informacja na temat choroby (nie znam szczegółów),ale życze zdrówka 3mam kciuki

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję! Zapraszam i mam nadzieję, ze zainspiruję Was do tworzenia fantastycznych prac!

    OdpowiedzUsuń
  4. cudny, Cynkę podglądam i podziwiam
    kiedyś może będzie mi z nią po drodze na jakies warsztaty.

    A za ciebie trzymam kciuki, wiesz przecież... :-)

    OdpowiedzUsuń