środa, 16 grudnia 2015

Z cynamonem :)

Hej,hej!

W tym tygodniu na blogu sklepu Od A do Zet przedstawiamy wykrojniki firmy JOY!Craft.s
Posiadam dwa kwiatowe i postanowiłam pokazać jeden z nich.

Ja swój kwiatowy wykrojnik wykorzystałam do wykonania poinsencji.
A ponieważ nie mam typowego, to muszę korzystać z tego co posiadam.
I ten musiałam trochę  "podrasować" .
I tak nieco głębiej go nacięłam i ścięłam troszkę krągłości :)
Po takim niewielkim liftingu, płatki wyglądają następująco:



Połączyłam poinsencje z cynamonem, kilkoma dodatkami i pośnieżyłam.
Posypałam brokatem, co uwielbiam, i mamy taką oto karteczkę!







Ze sklepu wykorzystałam:

  
  


I jak Wam się podoba?
Pozdrawiam serdecznie,
Art Soul



3 komentarze:

  1. podoba :-)
    zastanawiałam się nad tym wykrojnikiem do kwiatków w ogóle
    ale i "gwiazdy" z nich wychodzą nader zacne

    no i dopatrzyłam się gdzie ten cynamon! ;-D

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczna :) Radosna i kolorowa :)

    OdpowiedzUsuń