środa, 30 września 2015

Chwalę się :)

Hej!

Dzisiaj mam dla as bardzo dobrą wiadomość!
Zostałam zaproszona do współtworzenia nowego bloga, na który Was wszystkich serdecznie zapraszam.

Blog sklepu Od A do Zet.
Nowe miejsce w sieci i nowe inspiracje dla Was!


Nie cierpię swoich zdjęć, jak sami widzicie nie wyglądam tu najlepiej, ale JESTEM!
To prawie cała ja!
Na co dzień wyglądam nieco lepiej hahahaha
Ale kto by się przejmował takimi drobiazgami :)
Za to mam przepiękny podpis!

Od jutra biorę się do ciężkiej ( :) ), ale niesamowicie przyjemnej pracy.
Nie chcę zawieść Waszego i Kasi zaufania.

Zatem zapraszam na nasz blog i oczywiście na zakupy.
Sklep jest dobrze zaopatrzony, każdy ma szansę znaleźć coś dla siebie :)

Pozdrawiam serdecznie,
Art Soul


6 komentarzy:

  1. Super, gratuluję:-) i czekam na piękne inspiracje:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję Ci Małgosiu :) należało Ci się :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie! To bardzo miłej pracy życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję :)
    a na zdjęciu wyszłaś fajnie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dasz czadu kochana, na pewno :) trzymam kciuki i czekam, czekam z niecierpliwością! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. no widziałam, widziałam! pieknie Gosiu, idziesz jak burza :-)

    OdpowiedzUsuń