czwartek, 6 listopada 2014

Marynarski notes:)

Hej, hej!

Zastanawiam się czasem skąd się wziął pomysł na nazwę mojego bloga.
I dzisiejszy post jest odpowiedzią.
Moja córka miała życzenie, abym zrobiła kolejny notes dla koleżanki.
W stylu marynarskim.....
Tym razem to Dorotka kończy 17 lat...
Wszystkiego najlepszego!

Notes tak bardzo mi się podoba, że trudno się będzie z nim rozstać:(

Zgłaszam go na wyzwanie TUTAJ
I



I wyzwanie Fiffi Riffi Na jesienne smutki :)

Jest trochę pasków i bardzo dużo energii.
Użyłam papierów z kolekcji Magicznej Kartki.


Kotwica specjalnie została wykonana przez moją młodszą córkę z gumek :)








Co o nim myślicie?
Fajnie tak popatrzeć na typowo letnią pracę tuż przed zimą, prawda?
Aż mi się wakacji zachciało!

Pozdrawiam serdecznie,
Art Soul.

11 komentarzy:

  1. Love your card super cute. Great job! thanks so much for joining us at Sweetstamps.com I hope to see you at our next challenge too!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Energetyczna, rzeczywiście! :) Az się szaruga jakby miej szara zrobiła ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. jako zdeklarowana wodniaczka nie mogę się nie zachwycać :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. What a fantastic note book! I love the bright colors and nautical theme. You have delightful stripes throughout as well. Great project. Thank you for sharing at Sweet Stamps this week. Be sure to check back on Monday for our next challenge. Have a wonderful weekend!

    OdpowiedzUsuń
  5. Very nice card, nice colors and wonderful use of the stripes for the challenge. Thanks for playing along in the SweetStamps challenge.

    OdpowiedzUsuń
  6. Aż zatęskniłam za wakacjami... Dziękuję za udział w wyzwaniu PR SZOK :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak, ja też! Dziękuję za komentarze :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ślicznie :) ♥ Dziękuję za udział w wyzwaniu PR SZOK! Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Letnie wspomnienia są idealne na jesienne smutki! Dziękujemy za udział w zabawie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Mhmm.... morskie klimaty :-) Dziękujemy za wzięcie udziału w naszym wyzwaniu!

    OdpowiedzUsuń