poniedziałek, 13 października 2014

Ze stópkami :)

Witam,
dzisiaj mam karteczkę, którą zrobiłam dla nowo narodzonej dziewczynki.

Zdjęcia robiłam z samego rana i niestety nie wyszły, ale na szczęście wczoraj zrobiłam fotki telefonem.
Nie jest to może szczyt moich możliwości, ale cieszę się, że chociaż te udało się użyć.
Karteczka z papierów Galerii Papieru Świeżo malowane.
Tak mnie natchnęła praca Moniki, że postanowiłam sama zrobić coś podobnego.
Dziekuję za inspirację!




Kartkę zgłaszam na wyzwanie w Scrappasji.


Mój wybór to sznurek, wykrojnik Marianne Design i kwiaty.

Pozdrawiam serdecznie,
Art Soul.


13 komentarzy:

  1. trochę słabo widać,
    ale fajne platfuski! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, ze zdjęcia słabe :( Ale mimo to dziękuję !

      Usuń
    2. popraw się Gosiu, bo szkoda tracić tyle tego wspaniałego efektu :-)

      o kurcze, ja sie wreszcie dopatrzyłam... to shaker boxik jest! ....ale czad!

      No widzisz ile szczegółów ucieka jak kto ślepy bardziej ;-)

      Usuń
    3. Tak, Dorotko, to shaker box :) A, że zapomniałam nazwy, to nie napisałam! Dziękuję.

      Usuń
  2. Nie jest tak źle ze zdjęciami bo całkowicie oddają urok tej pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne te stópki, bardzo uroczą pracę zrobiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Słodka, dziecięca praca :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrap Pasji.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pomysł na kuleczki świetny! Dziękujemy za udział w wyzwaniu na blogu Scrap Pasji.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo słodka praca! Pomysł z shaker boxem świetny :-) Dziękujemy za udział w wyzwaniu Scrap Pasji.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna, dziękujemy za udział w wyzwaniu na blogu Scrap Pasji:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Urocza! Dziękujemy za udział w naszej zabawie!

    OdpowiedzUsuń