czwartek, 16 października 2014

Zaczęłam :)

Hej, hej!
Witam nowych obserwatorów i bardzo się cieszę, że dołączyły do nas !
Dziękuję :)

Mam pierwszą kartkę zrobioną na święta:)
I myślę, że będzie ich duuuużo.
Znaczy mam taką nadzieję.
Pomysłów w każdym bądź razie mi nie brakuje!
A żeby nie było nudno poprzeplatam je innymi pracami.

Ta dzisiejsza est bardzo prosta.
Papierki z Galerii Papieru, grafika i gałązka z Lemoncraft, a na pis z Kreaterii.
Kartkę zgłaszam na wyzwanie TUTAJ








No to do zobaczenia!

Art Soul.

11 komentarzy:

  1. Super, ja jeszcze daleko w polu z świątecznymi przygotowaniami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. a ja nawet jeszcze nie dumam....
    aż się zadumałam! :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam czas przygotowań świątecznych...dom pełen ozdób, zapachy, które są tylko raz na rok, niespodzianki dla bliskich i przyjaciół. Cudowna karteczka i taka magiczna w sobie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Thanks for finally writing about > "Zacz�am :)" < Loved it!

    Feel free to surf to my website ... Ask.fm hack

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna karteczka. Pomijam już tą kolorystykę która nadaje świetnego klimatu całości.Najbardziej jednak podoba mi się ta gałązka, która wygląda jak żywa. Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Paper Passion:)

    OdpowiedzUsuń
  6. wszystko pięknie skomponowane - dziękuję za udział w wyzwaniu Paper Passion

    OdpowiedzUsuń
  7. Cieszę się, że mogłam wziąć udział w Waszym wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Interesujący pomysł na świąteczną kartkę i bardzo ładne wykonanie. Dziękuję za udział w wyzwaniu Paper Passion.

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczna:):) Dziękujemy DT Paper Passion :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna karteczka, dziękuję za udział w wyzwaniu Paper Passion, powodzenia

    OdpowiedzUsuń