wtorek, 28 października 2014

Kwiaty :)

O tak!
Dzisiaj będzie o kwiatach:)
Takich, które bardziej lub mniej przypominają kwiaty, ale które sama, własnymi ręcyma wydziergałam.
Wzbogaciłam się ostatnio ( tak, to dobre stwierdzenie ) o kilka wykrojników do własnego wyrobu kwiatów wszelkiej maści.
I zaczęłam je robić :)
Skutek różny, palce brudne, bałagan wszędzie, jeden atomizer zepsuty, ale frajda bezcenna.

I na pewno chcielibyście zobaczyć efekty!
No dobra :)
Napiszę jeszcze, że tak bardzo pozazdrościłam niektórym dziewczynom pięknych kwiatowych okazów na kartkach, że po prostu musiałam sama spróbować!!!
Tylko, że teraz nie mogę się zdecydować, co robić - kwiaty, czy kartki, hehe.

Takie sobie malutkie bez nazwy.


W tym przypadku zostanę przy wersji pojedynczej.
Zawsze jakieś dzwoneczki będą mogły udawać :)


        Żeby nie było wątpliwości - to miały być róże....


A to poinsencje?


Dobra, koniec tego dobrego!
Pochwaliłam się :)
Musicie przyznać, że ciągle się rozwijam, prawda?

Jak dojdę do wprawy i zrobię naprawdę boskie kwiaty - pokażę kurs.

A tymczasem pozdrawiam serdecznie,
Art Soul

5 komentarzy: