sobota, 12 lipca 2014

Witaj na świecie !

Hej, hej,
witam wszystkich serdecznie:)
Dzisiaj mam dla Was box wykonany z okazji narodzin Aleksandra.

W pracy użyłam papierów z  kolekcji Magicznej Kartki Malutkie szczęście i tekturki z TEGO sklepu.
Zakupiłam wszystko na zlocie:)

Exploding box zgłaszam na wyzwania:



Mój wybór to niebieski, tekturka i kokarda.


A oto moja praca :)
Na każdej ze ścianek umieściłam kwiatka ze wstążką....





I jeszcze takie zdjęcie, żebyście zobaczyli wydzierganą przeze mnie kołderkę :)


Może tytuł "Gratulacje" byłby odpowiedniejszy?

Dziękuję za odwiedziny i zapraszam na kolejne wpisy !

Pozdrawiam serdecznie,
Art Soul.

30 komentarzy:

  1. przesliczny taki delikatny

    OdpowiedzUsuń
  2. This is SUPER sweet! LOVE the fun cradle you made and I adore the fabulous soft colors! Thanks for joining us at House of Cards! :) HUGS! Mynn xx

    OdpowiedzUsuń
  3. jeden z lepszych boksów jakie widziałam:) rewelacyjny

    OdpowiedzUsuń
  4. Oh my word. This is a stunning keepsake for any baby. Great job. Thanks for sharing with us this week at HOC.

    OdpowiedzUsuń
  5. LOVE THIS! This is so cute! Where did you get that cute little crib from? What a wonderful surprise! Thank you so much for sharing this at House of Cards! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Niesamowicie piękny!!! Kołderka zachwyciła mnie... Dziękuję za udział w wyzwaniu Skarbnicy Pomysłów :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowny! świetnie wykorzystane papiery i dodatki. I moje ulubione połączenie kolorów. :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję za miłe słowa !!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Jaki cudowny box, taki delikatny...

    OdpowiedzUsuń
  10. WOW gorgeous creation!! I love all of your beautiful details and that wonderful crib! Thanks so much for joining us at HOC!
    Tammy x

    OdpowiedzUsuń
  11. This is amazing--truly. You spent a lot of time getting everything just right--wow!!

    Toni
    House of Cards DT

    OdpowiedzUsuń
  12. Oh, WOW, this is precious and so beautifully done!! What a work of art to treasure always!!

    OdpowiedzUsuń
  13. wooow the inside is really a surprise soo sweeeett surprise...love what you made here...GREAT CREATION...

    Thanks for joining us at House Of Cards this time,
    hope to see you again,

    hugs,
    Monika (DT MEMBER)

    OdpowiedzUsuń
  14. Lovely baby box with surprise in soft colors. Thank you for participating in the 'Add a Bow' challenge at House of Cards.

    Ma :)
    House of Cards DT

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow this is just stunning - love the crib! Thank you for joining in the House of Cards Challenge this month.

    Hugs, Vannessa
    HOC DT

    OdpowiedzUsuń
  16. Pudełko ze świetnym pomysłem!

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudny boxik!
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu Magicznej Kartki :))

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne pudełko. Dziękujemy za udział w wyzwaniu HOC
    cohenna
    House of Cards DT

    OdpowiedzUsuń
  19. Uroczy box, bardzo ładny i delikatny :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Skarbnicy Pomysłów :)

    OdpowiedzUsuń
  20. What a wonderful idea! I love this little cradle and all those soft colors!
    Thank you for playing along with us at House of Cards.
    Rosi x

    OdpowiedzUsuń
  21. Oh My Word! Outstanding. Thanks for sharing at HOC.

    OdpowiedzUsuń
  22. Rewelacyjny boxik :) Pozdrawiam i dziękuję za udział w wyzwaniu Magicznej Kartki!

    OdpowiedzUsuń
  23. świetne papiery wybrałaś, jest efekt :-)

    OdpowiedzUsuń